Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2008

14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΠΑΖΑΡΙ

Την Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2008 το οινοποιείο της Στροφιλιάς στην Ανάβυσσο διοργανώνει ένα Χριστουγεννιάτικο Παζάρι με οινικό περιεχόμενο και εορταστική διάθεση.
Από τις 11π.μ. ως τις 3μ.μ. μπορείτε να δοκιμάσετε όλα τα κρασιά της εταιρίας, να κάνετε τις χριστουγεννιάτικες αγορές σας σε ειδικά διαμορφωμένες τιμές και σε ιδιαίτερες συσκευασίες δώρου.
Ένα μέρος τών εσόδων θα διατεθεί στη Μη Κυβερνητική Οργάνωση <<Κοινωνική Στήριξη>>, ενισχύοντας το έργο της .
ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΧΑΡΑ...!

6 σχόλια:

jacki είπε...

Εγώ θα σε δω αλλού.. Ελπίζω δηλαδή και ανυπομονώ. Όσοι είστε κοντά να πάτε.. να πάτε.

maria maltezou είπε...

@jacki
να μην ελπίζεις ....να είσαι σίγουρη τζάκι μου ...!....τι καλά που θα σας δω...!

NISPELL είπε...

Πάει Έφυγε ή'Μιά&Μοναδική'
Οινολόγια'πού'Γνώριζα,Γιατί
Αυτό'Ξορρρρίστηκε![στην'χώρα'Αυτή'τών'Η.Π.Α.]
'Άραγε'Διατί!
......

maria maltezou είπε...

@nispell
νισπελλάααααααααααακο μου ....δεν έχω φύγει ακόμα ..Φεβρουάριο φεύγω!
Το γιατί όμως είναι μια άλλη ιστορία ....

Gianni είπε...

Αν είμαι Αθήνα θα σου έρθω.
:)

maria maltezou είπε...

@gianni
Σε περιμένω με χαρά!