Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

ΣΤΙΣ ΔΕΚΑ Η ΜΙΑ ΔΩΡΟ!

Για δέκατη φορά ...
(Μελοθάνατη)-καλημέρα η κυρία Μαλτέζου ?

(Ετοιμόρροπη)-καλημερα η ίδια (σίγουρα?)

(Μ)-είμαι από το περιοδικό $#%&^$%^$$#$^%$ και σας έχω στείλει ένα mail με μία προσφορά για ολοσέλιδη καταχώρηση

(Ε)-ναι το ξέρω ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΚΑΤΗ ΦΟΡΑ που με καλείται (άλλη μία έχεις και μετά ΖΟΝΓΚ)

(Μ)-το διαβάσατε ?

(Ε)-ΓΙΑ ΔΕΚΑΤΗ ΦΟΡΑ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ (θα την πυροβολήσω)

(Μ)-μα πως γίνεται κυρία μου ...αφού το έχω στείλει σε τόσους πελάτες και κανείς δεν έχει πόβλημα μονάχα εσείς

(Ε)-%^$%$#&#*%^$&^(*^&*^%^%*&&&&)*&^&^(έχω πολλά προβλήματα ..αλλά πίστεψε με το δικό σου δεν είναι ένα απ αυτά)
(Ε)-ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ ΣΑΣ ΛΕΩ

(Μ)-μήπως δεν το ανοίγετε σωστά

(Ε)-(ΘΑ ΣΟΥ ΑΝΟΙΞΩ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΝΑΙ ΟΛΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ!)

2 σχόλια:

Rizobreaker είπε...

Χαχαχα! Ρε Μαράκι... Έσκασα απ' τα γέλια!!

"Θα σου ανοίξω μια τρύπα στο κεφάλι που θα είναι όλη δική σου"!! Αφασία... :pp

maria maltezou είπε...

@rizobreaker
δεν θα έλεγα το ίδιο και για μένα ....αν είχε προχωρήσει λίγο η τεχνολογία θα έβαζα το χέρι μου μέσα απ το ακουστικό και θα την έπνιγα!